niedziela, 14 czerwca 2015

Otwarto meczet Maryi Dziewicy

Poniższa wiadomość absolutnie nie jest żartem z naszej strony (przeczytaj)...

Dnia szóstego czerwca tego roku w syryjskim nadmorskim mieście Tartus kontrolowanym przez siły rządowe doszło do bezprecedensowego otwarcia budowli sakralnej na pierwszy rzut oka nie kojarzącej się przeciętnemu mieszkańcowi Kraju nad Wisłą z postacią, której imię będzie nosił. Bo w końcu z kim jak z kim, ale z osobą Maryi kojarzy się nam zupełnie inny związek wyznaniowy.
Tymczasem najpewniej niewielu zdaje sobie sprawę z faktu, że w religii islamskiej matka Jezusa jest jedyną kobietą wspomnianą z imienia w Koranie oraz mowa jest też o niej w kilku surach. Jako kolejną ciekawostkę należy dodać, że islam jest religią uznającą jej dziewictwo.

Zobacz meczet TUTAJ.

I tak oto na naszych oczach powstał pierwszy na świecie meczet Maryi Dziewicy i najpewniej wcale nie ostatni. Dowiedzieliśmy się też, że religia Mahometa i katolicyzm to de fakto dwa bratanki, które dotychczas nie zdawały sobie dostatecznie sprawy z tego wiekopomnego faktu.
Oczywiście władze kościelne biorąc przykład ze swych muzułmańskich pobratymców powinny się jakoś zrewanżować i otworzyć np. kościół pod wezwaniem św. Mahometa, gdyż inaczej wyjdzie na to, że rzymski katolicyzm jest bardziej fundamentalistyczny od muzułmanów. (;-)

W związku z faktem, że przy pomocy odpowiednio dobranych cytatów biblijnych można potwierdzić prawie wszystko, znaleźlismy teź i takie, które zapowiadają przyjście nie kogo innego jak proroka Mahometa...

Ewangelia wg Jana

14:15-16 Jeżeli Mnie miłujecie, będziecie zachowywać moje przykazania. Ja zaś będę prosił Ojca, a innego Pocieszyciela da wam, aby z wami był na zawsze. –


Ewangelia wg Jana

15:26-27 A Pocieszyciel, Duch Święty, którego Ojciec pośle w moim imieniu, On was wszystkiego nauczy i przypomni wam wszystko, co Ja wam powiedziałem. Pokój zostawiam wam, pokój mój daję wam. Nie tak jak daje świat, Ja wam daję. Niech się nie trwoży serce wasze ani się lęka.
16: 5-8 Teraz zaś idę do Tego, który Mnie posłał, a nikt z was nie pyta Mnie: Dokąd idziesz? Ale ponieważ to wam powiedziałem, smutek napełnił wam serce. Jednakże mówię wam prawdę: Pożyteczne jest dla was moje odejście. Bo jeżeli nie odejdę, Pocieszyciel nie przyjdzie do was. A jeżeli odejdę, poślę Go do was. On zaś, gdy przyjdzie, przekona świat o grzechu, o sprawiedliwości i o sądzie.
16:12-14 Jeszcze wiele mam wam do powiedzenia, ale teraz /jeszcze/ znieść nie możecie. Gdy zaś przyjdzie On, Duch Prawdy, doprowadzi was do całej prawdy. Bo nie będzie mówił od siebie, ale powie wszystko, cokolwiek usłyszy, i oznajmi wam rzeczy przyszłe. On Mnie otoczy chwałą, ponieważ z mojego weźmie i wam objawi
6:16 Jeszcze chwila, a nie będziecie Mnie oglądać, i znowu chwila, a ujrzycie Mnie.




Tymczasem my nie tracąc czasu już znaleźliśmy odpowiedni obiekt sakralny, oczywiście w naszym dwustuprocentowo katolickim kraju, który doskonale nadawałby się do tego celu ze względu na swój bardzo charakterystyczny meczetopodobny wygląd.
Oto on...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz