Radny o sołtysie Głódziu

Mieszkańcy niewielkich Pisków na Podlasiu mają sołtysa w sutannie. Właśnie wybrali na to stanowisko emerytowanego arcybiskupa Sławoja Leszka Głódzia, którego Watykan ukarał za tuszowanie pedofilii usuwając go z gdańskiej diecezji. Cóż żadnemu z wyborców Arcybiskupa - to nie przeszkadzało.

Wzorowy syn KRK. Twardy elektorat zawsze wierny... 😄





Nietypowy wybór. Arcybiskup został sołtysem

To jest idealna wykładnia mentalności członków Kościoła katolickiego: mnie żaden ksiądz nie molestował, mnie Rydzyk nie okradł, ja tuszowania dokumentów w kancelarii parafialnej nie widziałem, mnie siostra Bernadetta nie maltretowała, ja masowych grobów w Kanadzie nie widziałem, a ksiądz Wacek z naszej parafii to jest super gość bo robi wycieczki dla emerytów, leje wodą w dyngusa i opowiada fajne kawały....




Jak tak dalej pójdzie, to kariera polityczna ekscelencji sołtysa rozwinie się jeszcze bardziej...

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

25 grudnia - Narodzenie wielu bogów