szeroko

test1

Modlitwa indiańska do Wielkiego Ducha

Wielki Duch jest wszędzie. Nie ma potrzeby mówić do niego głośno. On słyszy wszystko, co jest w naszych umysłach i sercach. ~ Czarny Łoś






PIĘKNA MODLITWA

O Wielki Duchu,
którego głos słyszę na wietrze
i którego oddech daje życie całemu światu,
weź mnie w opiekę! Jestem mały i słaby. Potrzebuję
Twej siły i mądrości.

Spraw, bym szedł w pięknie i uczył moje oczy
by zawsze oglądały czerwień i purpurę zachodu słońca.

Uczyń moje dłonie pełne respektu dla rzeczy , które stworzyłeś,
i moje uszy wyczulone na Twój głos.

Uczyń mnie mądrym, abym zrozumiał sprawy,
o których nauczałeś moich ludzi.

Naucz mnie lekcji, które ukryłeś
w każdym liściu i kamieniu.

Poszukuję siły, nie przeciwko memu bratu, ale by pokonać mojego
największego wroga - siebie.

Uczyń mnie zawsze gotowym, by przyjść do Ciebie
z czystymi dłońmi i patrząc prosto w oczy.



Źródła:
https://bit.ly/2xvQPSt
https://www.facebook.com/IndianieAmeryki/photos/a.145545168920175/1563404180467593/?type=3&theater

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz