szeroko

test1

Zielonoświątkowcy ewangelizowali uczestników Marszu Niepodległości

Oto kolejna akcja zielonoświątkowego związku wyznaniowego skupionego wokół Artura Cerońskiego, znanej z wpraszania się do katolickich kościołów i głoszenia tam kazań. Tym razem jego gorliwi i odważni wyznawcy postanowili nawrócić na pentekostalizm ultrakatolików biorących udział w Marszu Niepodległości. 😄  


CO TO ZA PAN? Jedni noszą religijne wizerunki Jezusa, którego nie znają. A inni poznali Go osobiście i ustanowili Go w swoim życiu Panem. Dlatego sami stali się wizerunkiem Boga Żywego i zostali zaopatrzeni w moc z wysokości! "Ja jestem Pan, i nie ma innego. Poza Mną nie ma Boga. Przypaszę ci broń, chociaż Mnie nie znałeś, aby wiedziano od wschodu słońca aż do zachodu, że beze Mnie nie ma niczego. Ja jestem Pan, i nie ma innego." (Izajasza 45:5-6) Ewangelizacja podczas Marszu Niepodległości 11.11.2020, Kościół Mocy 👇

Posted by Artur i Agata Cerońscy ministry on Thursday, November 12, 2020

Głoszenie Ewangelii na Marszu Niepodległości 🔥🔥🔥

Posted by Marta Kaczmarek on Wednesday, November 11, 2020

MODLITWA O ODZYSKANIE NIEPODLEGŁOŚCI (ewangelizacja podczas Marszu Niepodległości, Kościół Mocy, Joanna Kowalska) 11.11.2020 r. www.kosciolmocy.pl

Posted by Artur i Agata Cerońscy ministry on Wednesday, November 11, 2020


Wspólnota nosi prawną nazwę KOŚCIÓŁ CHRZEŚCIJAN PEŁNEJ EWANGELII OBÓZ BOŻY

i jest zarejestrowana przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji

w dziale „A” rejestru kościołów i innych związków wyznaniowych pod pozycją 187.

Administracyjnie, wspólnota jest zarejestrowana pod adresem

ul. Warszawska 41/49e lokal 15, 05-190 Nasielsk.

Dla potrzeb lokalnych, nazywają się KOŚCIOŁEM MOCY.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz